Haberler

Camoda, Yeni Ürünlerini Avrasya Fuarında Tanıttı

Deceuninck Grubu’nun uluslararası gücünü arkasına alan cam balkon sistemlerindeki tek kurumsal marka CAMODA, sergilediği yeni ürünleri ve sokak-kafe konseptini yansıtan standı ile yoğun ilgi gördü. Ziyaretçilerin hoş vakit geçirdikleri ve birbirinden farklı etkinlikler bulunan Camoda standında, Samida grubu ile müzik dinletisi gerçekleşti.

Manzaradan ödün vermeden, doğal ortamları kapalı mekanlara dönüştüren Camoda Camlama Sistemleri sahip olduğu faydalı model belgeli tasarımlarının sayesinde, hareketli paneller açılıp kapanırken merkezinden çıkmadan çalışabiliyor. Kilitleme merkezinin tasarımı sayesinde, büyük ebatlı paneller yapılsa dahi, hareketli paneller çalıştırılırken, klavuz kullanılmasına gerek kalmadan kullanım kolaylığı ve estetiği sağlanabiliyor. Cam balkon sistemlerindeki tek kurumsal marka olan CAMODA, katlanır, sürme, dış mekan perde, hareketli küpeşte ve biyoklimatik tente ürün gruplarının yanında Ar-Ge‘nin uzmanlı ile bayii deneyimini birleştirerek Consensus’u, Katlanır Cam Balkon Sistemlerinden Bella ‘yı ve Sürme Cam Balkon Sistemlerinden Vista Slider , Vista Unico ürünlerini 19. Avrasya Pencere Fuarı’nda 8. Hol 815 nolu standa paydaşları ve iş ortaklarına tanıttı.

Camoda, modern çizgilere sahip stand tasarımı ve birbirinden farklı etkinlikler ile ziyaretçilerini stand da ağırladı.

Cam balkon sektöründe ilk ve tek kurumsal marka...

Camoda Ürün Satış Müdürü Müfit Atlas, 19. Avrasya Fuarı’nın tedarikçiler ve iş ortaklarını buluşturması açısından sektörünün gelişimi için önemli olduğunu vurguladı. Deceuninck Grubu’nun uluslararası gücü ile Türkiye’deki tek katlanır cam balkon markası olan CAMODA’nın, yenilikçi ARGE çalışmaları ve geleceğe yönelik yatırımlarının devam edeceğini vurgulayan Müfit Atlas büyüyen bayi ağı ile Türkiye’nin her bölgesinde hizmet vermeye devam edeceğiz dedi.